Fachowo flakowata opona
2012-05-10|Na torze|Komentarze: 8
O co chodzi w takiej flakowatej oponie? jest ona ponoć fachowo przygotowana, tak powinna wyglądać... bo chyba nie dopompowuje się podczas jazd w wyniku rozgrzewania i wzrostu ciśnienia powietrza? :) felga za mała? to z Rally Sprintu WORD 2012...
Czytaj także
Komentarze (8) skocz na koniec
naLeśnik, 2012-05-10, 13:15
No właśnie, chętnie się dowiem :)
syfik, 2012-05-10, 15:18
Jeśli nie miałeś tego na fizyce to podpowiem że chodzi o powietrze i o to co z nim się dzieje przy wzroście temperatury
syfik, 2012-05-10, 15:20
A slick z przejazdu na przejazd magazynuje coraz więcej tego ciepła bo powoli je oddaje
, 2012-05-10, 15:24
@syfik, toż to pod zdjęciem napisałem... czy to jakaś sprawdzona metoda czy *faza testów*? ta opona jest w takim celu skonstruowana (pierwsze słyszę) czy to inwencja zawodnika?
tor jest bardzo krótki, wydaje się, że aby miało to sens na to opona powinna się dopompować w kilkanaście sekund po starcie, czy tak jest? szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia po przejeździe...
tor jest bardzo krótki, wydaje się, że aby miało to sens na to opona powinna się dopompować w kilkanaście sekund po starcie, czy tak jest? szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia po przejeździe...
, 2012-05-10, 15:29
A zdjęcie tej opony zrobiłem na starcie do ostatniego biegu, czyli raczej za wiele się tego ciepła nie zmagazynowało podczas wcześniejszych jazd...
syfik, 2012-05-10, 15:51
Widocznie za mało było tego powietrza, tak jak u mnie co nawet widać po wynikach.
Na nie za miękkim slicku, nie generalizujac ale w fwd po jednym kolku moze wzrosnąć 0,3b z przodu nawet
Na nie za miękkim slicku, nie generalizujac ale w fwd po jednym kolku moze wzrosnąć 0,3b z przodu nawet
mrrr, 2012-05-10, 15:52
Miękkie slicki nabija się słabiej, niż twarde opony drogowe, pewnie max 1,7-1,8 bara przy takim rozmiarze. Ta jest chyba nabita za słabo, ale być może celowo, żeby zmniejszyć podsterowność?
, 2012-05-10, 16:56
W zasadzie tylko raz mierzyłem u siebie ciśnienie na gorąco, i w Poznaniu, zaraz po sesji miałem chyba 3,2 bara, normalnie mam 2,2. Teraz, na lubelskim torze, pewnie też gdzieś około 3 bar miałem. Ogólnie to nie zwracam uwagę na ciśnienie, byle by opona nie była przebita :)
Copyright © Spalacz Benzyny..