Na torze (140) | Na drodze (96) | W garażu (94) | Wydarzenia (66) | Poza autem (34) | Testy aut (20) | Karting (16) | Testy (14) |

Moto Session & Moto Event East 2014 w Lublinie

Auta egzotyczne na targach moto w Lublinie 2014

Czyli coroczne targi motoryzacyjne w Lublinie. W hali Moto Session były plastiki, super auta i VW GTI Cup, w hali Moto Event East były klasyki, na zewnątrz odbywały się akrobacje na motocyklach.

Lexus IS 300h na targach moto w Lublinie 2014

Pierwszy z brzegu był Lexus IS 300h czyli podwójna moc hybrydy, wersja F Sport...



Parametry Lexus IS 300h na targach moto w Lublinie 2014

Pytanie tylko gdzie jest ten sport? gdzie ta moc? co prawda silnik 2.5 litra ma te 223 KM tylko osiągów jakby brak... 8,4 sek. do setki? Zaraz ktoś powie, że w tym aucie nie o to chodzi, że to hybryda i mało pali ale i tak nic nie jest w stanie usprawiedliwić tego, że najzwyklejsza akwizytorska Skoda Octavia z silnikiem 1.4 TSI o mocy 140 KM będzie tak samo szybka jak ten Lexus z 223 KM. Albo 2.0 TDI ze 150 KM. Cena wersji ekspozycyjnej to prawie 240 tys. zł.



Wlot powietrza Lexus IS 300h na targach moto w Lublinie 2014

Ale jest jedno światełko w tunelu, w tunelu do chłodzenia hamulców. Jedna dziura to atrapa, druga dziura to pełen przelot do koła.



Wylot powietrza w nadkolu Lexus IS 300h na targach moto w Lublinie 2014

I wylot skierowany na hamulce. Coś takiego jest też w większości BMW jakie mijam na ulicy, starych i nowych, musi byś skuteczne skoro cały czas to montują.



Za lewą osłoną zderzaka w Audi A4

U siebie od lat rozpracowuję hamulce i chyba w końcu wezmę się za nie. Generalnie jest czarna rozpacz bo po zdjęciu lewej osłony mam taki widok, koło będzie gdzieś na czwartym planie. Słabe to, że Audi nie robi takich dodatków, skoro w BMW pomaga to w Audi by nie zaszkodziło.



Nowy Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Ostatnio przyglądałem się małym autkom do kręcenia się po mieście. Miały mieć wszystkie drzwi i silnik bez turbo czyli okolice 1.2 16V. Oglądałem większość modeli i najlepiej wygląda Renault Clio. Tak naprawdę to tylko to Clio wygląda. Ma za to najsłabszy silnik bo jedynie 75 KM. A najlepszy silnik ma Suzuki Swift bo 94 KM ale jadąc nim niewiele tej mocy czuć i komputer pokazał spalanie 9 litrów. Wszystkie te silniki i tak są takie same i słabiutkie więc nie wiem czy nie lepiej wybrać po prosto to co najładniej wykonane?



Listwa Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Lusterko Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Drzwi Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Nawiew Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Panel Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Sterowanie szyb Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Licznik Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Kierownica Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Klimatyzacja Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Zegary Renault Clio na targach moto w Lublinie 2014

Jak widzę coś takiego to sobie myślę, że najpierw projektant wymyślił te kształty aby pasowały do dizajnu z nutą zachodniego wiatru goniącego spienione fale a później inżynier musiał coś w nie wsadzić aby nie trzeba było montować zaślepki. Po lewej obrotomierz, na środku cyfrowy prędkościomierz bo nowocześnie a co z prawej? tyle miejsca? niech będzie poziom paliwa, taki wielki jak obrotomierz! W sumie lepsze to niż zegarek wskazówkowy bo i takie pomywały się zdarzały. Panel klimatyzacji jest asymetryczny to mogli i ten licznik też tak zrobić.



Ford Fiesta na targach moto w Lublinie 2014

Jeździłem też testowo Fordem Fiesta ale z 3-cylindrowym silnikiem turbo z chyba 105 KM który ma być odpowiednikiem wolnossącego 1.6. Gdyby nie zwracać uwagę jak ten silnik pracuje, jak męczy się w czasie jazdy, jakie dźwięki wydaje to w sumie wszystko byłoby w porządku. Turbo dmucha, czuć, że zbiera się, można zaoszczędzić na wymianie jednej świecy :) Chyba silniki R3 z turbo najlepiej będą się spisywać w Warszawie, Krakowie czy innym Poznaniu gdzie w korkach więcej stoi się niż jedzie więc nie będzie potrzeby rozkręcania tego silnika.



Nowy Nissan Juke na targach moto w Lublinie 2014

Lubelska premiera nowego Nissana Juke.



Wnętrze Nowy Nissan Juke na targach moto w Lublinie 2014

Nie podoba mi się w środku, i gdzie podłokietnik?



Mitsubishi Lancer Evo na targach moto w Lublinie 2014

Mitsubishi Lancer Evo znane mi z toru w Lublinie...

Mitsubishi Lancer Evo Driveart 6 sty 2014



Subaru Impreza na targach moto w Lublinie 2014

Subaru Impreza też...



Jet Clean Liqui Moly na targach moto w Lublinie 2014

Jet Clean Tronic Liqui Moly do czyszczenia wtrysków w dieslu i benzynie też. U nas chyba takie profilaktyczne czyszczenie nie sprawdzi się bo każdy przecież prawidłowo dba o swój silnik, tankuje na zaufanych stacjach i wymienia filtr paliwa o czasie a przede wszystkim świadomie wybrał silnik taki co nie nagaruje się i nie brudzi jak te nowe 2.0 TDI czy 1.4 TSI które sypią się przed pierwszą wymianą oleju więc decydując się na czyszczenie musiałby sam przed sobą przyznać, że ma jednak złe wtryski. Jeszcze szwagier by powiedział, że on zrobił 300 tys. km swoim autem bez żadnego czyszczenia więc nie dałoby się obronić zasadności tej operacji przy świątecznym stole.



Filtry Jet Clean Liqui Moly na targach moto w Lublinie 2014

Nie znam się ale takie widoczne filtry kojarzą mi się z tymi magicznymi od wody sprzedawanymi za grube tysiące na prezentacjach dla emerytów. Czyli silnik będzie pracował tak samo, różnica nie będzie odczuwalna no ale panie, sam pan widział jak tutaj czysty płyn w brudny zamienił się, paczaj pan na ten filtr, taki brzydki teraz, to wszystko było w pana silniku, jeszcze 500 km i wtryski byłyby do wyrzucenia, najdalej za 1000 km. Podśmiechujki, podśmiechujki ale z tym mi się to kojarzy ;) nie znam się.



Głośniki KM na targach moto w Lublinie 2014

Głośniki w BMW na targach moto w Lublinie 2014

Były dwa auta dla audiofilia. Ciekawe czy jakby przestał grać jeden z tych głośników to owy audiofil zorientowałby się, że coś nie gra ;)



Policja na targach moto w Lublinie 2014

Była też policja. Mogli wstawić nieoznakowany radiowóz czy oznakowaną Alfę Romeo aby można było sobie na spokojnie obejrzeć te auta a nie w nerwowej atmosferze jak to zwykle bywa. Dalej nie wiem czy policja jest w stanie w ruchu mierzyć prędkość do tyłu czy tylko nagrywany jest tam obraz. Są w stanie zmierzyć prędkość jadąc z przeciwnej strony bo sam taki mandat dostałem.



Kierownica w Peugeot 308 na targach moto w Lublinie 2014

Kolejna przymiarka do Peugeota 308. Dobra, fotel trochę w górę, kierownica trochę w dół i widać, kierownica nie przysłania zegarów. Tak naprawdę to gdybym musiał jeździć tą 308-ką to jeździłbym z zasłaniającymi zegarami i bym nie marudził. Wcale tak często nie patrzy się na te zegary, mogą być zasłonięte :]

No, dobre to nie jest, na dole materiału jest o VW Golfie GTI w wersji VW Castrol Cup i ten pomimo stu modyfikacji ma cały czas seryjną kierownicę w seryjnym położeniu. Dam sobie przebić oponę, że jak zrobią wersję 308 do jakiegoś Renault Mobil1 Cup to będzie ona miała wymienioną kierownicę na sportową. I tak ustawioną, że będzie na dodatek zasłaniać zegary.

Tak na marginesie to naprawdę dobre auto, na moje oko jeździ, skręca najlepiej ze wszystkich kompaktów, jeździłem czterema.



Panel Peugeot 308 na targach moto w Lublinie 2014

Ładne ma wnętrze, dobrze jest w środku zrobiony.



Drzwi Peugeot 308 na targach moto w Lublinie 2014

Wnętrze Peugeot 308 na targach moto w Lublinie 2014



Wnętrze Opel Cascada na targach moto w Lublinie 2014

Na żywo kierownica w Oplu Cascada wygląda na jajowatą ale to chyba złudzenia ze względu na wydłużony klakson.



Panel Opel Cascada na targach moto w Lublinie 2014

Ople jest mistrzem klawiatury, tyle przycisków nie znajdziecie w żadnym innym aucie!



Zegary Opel Cascada na targach moto w Lublinie 2014

I jeszcze ten obrotomierz ze skalą x100. Czy naprawdę silnik Opla kręci się do sześćdziesięciu pięciu setek obrotów?



Drzwi Opel Cascada na targach moto w Lublinie 2014

Nie lubię kabrioletów bo muszą być ciężkie, grube, wzmacniane aby zachować sztywność po usunięciu im dachu. W Ferrari czy innym takim aucie to nie ma większego znaczenia ale takie Opel Cascada będzie jeszcze gorszy niż był z dachem. Choć same grube drzwi fajnie wyglądają.



Wnętrze Opel Adam na targach moto w Lublinie 2014

Opel Adam zrobiony jest w takim samym stylu jak nowe Clio tylko segment o jedną literkę niższy. Astra już wygląda zwyczajnie, tj. z klawiaturą na panelu.



Obrotomierz Opel Adam na targach moto w Lublinie 2014

Adam jak przystało na prawdziwego faceta ma normalny obrotomierz, skalowany w tysiącach obrotów.



Rozbity VW Scirocco na targach moto w Lublinie 2014

VW Scirocco...



Koło Rozbity VW Scirocco na targach moto w Lublinie 2014

Dekielki całe :)



* * *

Na każdych targach motoryzacyjnych są supercary więc były...

Supercars na targach moto w Lublinie 2014



Ferrari czerwone na targach moto w Lublinie 2014

Czerwone Ferrari California ...



Lamborghini na targach moto w Lublinie 2014

Porsche na targach moto w Lublinie 2014

"Zwykłe" Porsche (997 Turbo S, najszybsze auto na targach) średnio pasowało do towarzystwa ale niech będzie...



Audi R8 na targach moto w Lublinie 2014

Ferrari California 30 na targach moto w Lublinie 2014

Zbliżając się do tego Ferrari byłem przekonany, że idę do Maserati GranTurismo a tu zonk, Ferrari California, takie samo jak to pierwsze czerwone, choć z dopiskiem 30 w nazwie czyli nowsza wersja o 30 kg lżejsza i 30 KM mocniejsza...



Silnik Ferrari na targach moto w Lublinie 2014

Silnik innego Ferrari, 599 GTB Fiorano, wszystkie 12! cylindrów wciśnięte pod szybę, żaden nie wystaje przed przednią oś. BMW tak się chełpi swoim położeniem silnika a przy V8 dwa cylindry wystają przed oś, zupełnie jak w Audi ;] Pomijam już fakt, że jedyne prawidłowe i słuszne położenie silnika to centralne czyli za plecami, wszystko inne to prowizorka i rozwiązywanie problemów stworzonych przez siebie.



Lotus Esprit S3 na targach moto w Lublinie 2014

Lotus Esprit S3, auto Bonda...



Parametry Lotus Esprit S3 na targach moto w Lublinie 2014

Osiągi takie same jak w A4 z 2.0 TFSI. Z jednej strony można powiedzieć, że motoryzacja stoi w miejscu bo od 30 lat nie wiele się zmieniło w silnikach spalinowych a z drugiej strony poszło do przodu bo dzisiaj mogę sobie jeździć na co dzień autem o osiągach fury Bonda ;)



Ronart W152 na targach moto w Lublinie 2014

Parametry Ronart W152 na targach moto w Lublinie 2014



* * *

Atrakcją imprezy był VW Golf GTI w wersji z serii wyścigowej VW Castrol Cup. Auto Kuby Litwina.

VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Tył VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Przód VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Raz czy dwa już mijałem się z tym GTI ale dokładniej mu się przyjrzałem dopiero teraz, nawet wlazłem do środka. Tak generalnie to myślałem, że bardziej przypominać będzie cywilną wersję, coś jak rajdowa grupa N a tu jednak niewiele z serii zostało. Chyba wszystko co ma większe znaczenie zostało wymienione albo zmodyfikowane i z drogowej wersji został zderzak, kierownica choć też i silnik jako taki.



Silnik VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Silnik ponoć jest mechanicznie seryjny, ma seryjną pokrywę ;) seryjne turbo, różne tam pompy ale dołożono już chłodnice, wydech z przelotem, itd.



Przycisk push to pass VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Silnik ma zmienione oprogramowanie i dzięki czemu z seryjnych 235 KM podniesionych do 260 KM dochodzi jeszcze 50 KM aktywowane na kilkanaście sekund po wciśnięciu przycisku na kierownicy (system Push to Pass).

Pytałem się o takie bajer bo bardzo przydałby mi się na SuperOES gdzie jest dużo pałowania, jazdy z gazem w podłodze ale jedna z większych warszawskich firm mówi, że się nie da. Dużo kombinowania, lepiej sobie raz podnieść moc i mieć spokój.



Wyświetlacz push to pass VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

W ciągu wyścigu można wcisnąć przycisk tylko kilkanaście razy (nie pamiętam ile konkretnie) a ilość pozostałych "powerów" do wykorzystania jest jawna i widoczna z zewnątrz.



Kielich amortyzatora VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Zawieszenie i generalnie "wszystko" co z nim związane jest wymienione. Zespoły nie mogą samodzielnie ustawiać sobie zawieszenia, wszyscy maja takie same. Zespół modyfikować może jedynie ciśnienie powietrza w oponach.



Nadkole VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Rozstaw kół jest szerszy więc dołożone są błotniki.



Tylne koło VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Opony to pełne slicki Hankook (Made in Korea).



Wymiary opony VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Opony i felgi mają takie same wymiary jak moje slicki Michelin.



Maska VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Maska jest wymieniona na lekką z dziurami.



Zderzak VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Przedni zderzak jest seryjny (widać zaklejone spryskiwacze ksenonów) ale jak już wspomniałem, nadkola są zmienione aby zakrywały poszerzony rozstaw kół.



Hamulce VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Hamulce AP Racing z tarczą o średnicy 362 mm.



Kierownica VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Seryjna pozostała kierownica, fotel jest wymieniony na sportowy.



Wyświetlacz VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Plomba wlewu paliwa VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014

Power VW GTI Castrol Cup na targach moto w Lublinie 2014



* * *

W drugiej hali były klasyki i podobne, część imprezy pt. Moto Event East.

Klasyk Toyota na targach moto w Lublinie 2014

Nie to, że teraz krytykuję a przeciwnie, pozytywizuję ;) parkingowe spotkania pod szyldem Lubelskich Klasyków Nocą gdzie po rozkręceniu się sezonu będzie można zobaczyć więcej niż było podczas tych targów.



Challenger na targach moto w Lublinie 2014

Pomarańczowy Challenger, często spotykany na ulicach Lublina, czy jest ich więcej?



Silnik Audi V6 3.2 na targach moto w Lublinie 2014

Silnik VR6 choć podpisany jako V6.

Moje 2.0 TFSI to downsizing z wolnossącego 3.2 V6 (które w Audi A4 było typowym V6, też montowanym wzdłużnie). Teraz już go nie sprzedają ale 3 lata temu był jeszcze dostępny równolegle z 2.0 turbo. Osiągi miał niemal identyczne (szybszy o 0,1 sek. do setki), kosztował 50 tys. zł więcej, palił więcej więc raczej nikt go nie kupował w naszym kraju. Ciekawe czy sprzedawano rocznie z 5 sztuk czy w ogóle nic? Ja na ulicy ani razy nie widziałem Audi A4 3.2 V6 za wyjątkiem tych importowanych z USA bo ich jest sporo.



Silnik Audi V6 3.2 w VW Corrado na targach moto w Lublinie 2014

A tutaj siedzi w VW Corrado.



BMW 6 na targach moto w Lublinie 2014

Fajne są stare BMW, taka 6-tka podoba mi się najbardziej.



BMW 323i na targach moto w Lublinie 2014

BMW 3 na targach moto w Lublinie 2014

Z Audi to podobają mi się tylko najnowsze modele i oczywiście mój. Każda nowsza generacja automatycznie spycha na śmietnik starszą, oczywiście za wyjątkiem mojego modelu ;)



Felga Mercedes w VW Passat  na targach moto w Lublinie 2014

Szczerze mówiąc nie rozumiem o co chodzi z tymi felgami w tym zglebionym Passacie, razi mnie to bardzo. Wcześniej chyba były z logo BMW, teraz z Mercedesa, niechby już były z Audi bo tam średnica piasty jest taka sama więc dekielek VW będzie pasował. Hamulce z od Porsche można sobie wstawić do Golfa, taki tuning ale błyszczące felgi z logo innej marki? w aucie które ma wyglądać? no, nie rozumiem.



Pussylonez na targach moto w Lublinie 2014

Pussylonez... ;)

Za wiele nie naoglądałem się w w hali Moto Event East, nie to, że nie było aut bo były ale pewnie więcej będzie na najbliższym spotkaniu LKN.



Stunt na targach moto w Lublinie 2014

Na zewnątrz odbyły się akrobacje na motocyklach.



Przycisk start stop w Renault Megane

Przez weekend woziłem się Megane z przyciskiem start-stop która działał gdy wciśnie się sprzęgło. A ja cały czas dusiłem w hamulec. Trochę techniki i człowiek się gubi.

* * *

Koniec.

Komentarze (27) skocz na koniec

c5tourer, 2014-05-13, 22:26
Targi chyba lepsze od Poznania, nie? Na pewno mniej ludzi i można się bardziej poprzyglądać samochodom.
, 2014-05-13, 22:43
W Poznaniu jest więcej i lepiej, nie da się tych imprez porównać, choć i tłumy przez to są. Tutaj to jest trochę problem aby zapełnić hale. Nie było oficjalnego Audi, BMW, Mercedesa, generalnie połowy ryku motoryzacyjnego. Choć tym GTI co prawda mi się udało bo w Poznaniu pewnie nie dałoby się zrobić zdjęcia i w spokoju pogadać. Dla jednostki lepiej jak jest luźniej ale dla imprezy to jednak lepiej aby było więcej aut, większe tłumy ;)
adrianp., 2014-05-13, 23:40
Ten Audi V6 3,2, to nie V6, tylko VR6, a więc tak na prawdę R6. decydują wspólne wykorbienia na wale, albo ich brak.

opisują to jako V6, bo to prawie jak V8. hameryka i *wogle*. a VR6? a co to takiego? ot marketing i tyle.
, 2014-05-14, 00:06
W Audi A4 było normalne V6, wzdłużne.
Audi A4 3.2 V6 engine


Ten tutaj to faktycznie VR6, wszystkie świecie prawie w linii ;)

dziękuję, już dopisuję co trzeba :)
radosuaf, 2014-05-14, 09:20
Wychodzi na to, że Audi nie jest przeznaczone do sportu :). Dużo propsów dla 308 (co zaskakujące), no i rozumiem, że buja się lepiej od Golfa, bo pewnie jeździłeś, a to już z Twojej strony spora rekomendacja :). Jednak Pan w salonie powiedział wprost, że na tapicerki inne niż czarna nie ma co liczyć, bo *ma być tanio*. Więc chyba nici z zakupu. No i 3-cylindrowe benzyny tylko - do czego zmierza ten świat?
, 2014-05-14, 11:58
Ale ja do początku uważam, że 308 dobry jest wśród kompaktów, fajnie jedzie, lepiej niż Golf czy Focus które miałem do porównania w tym samym czasie. Też jest bardzo dobrze zrobiony jak na swój segment. Uparłem się na tę kierownicę i inne dizajnerskie sprawy bo marketingowcy Peugeota tak chwalą tę kierownicę i inne dizajnerskie sprawy :)
qwerty, 2014-05-14, 12:40
Ten tutaj to faktycznie VR6, wszystkie świecie prawie w linii ;)

LOL. Panowie, co Wy wypisujecie :D

Przecież Audi ma widlaste szóstki i ósemki. Normalne, z kątem rozwarcia cylindrów 90 stopni. W VR jest 15 stopni. Takie motory trafiały tam, gdzie jest Haldex.

W układzie VR chodzi przede wszystkim o blok, głowicę i rozrząd - wszystko jest jak w rzędowej szóstce, ale cylindry zachodzą na siebie.

http://www.eurospecsport.com/products/engines/images/021-100-033-T.jpg - gdyby ktoś nie wiedział, czym jest VR6.
, 2014-05-14, 13:14
Pewnie rozchodziło się po prostu o to, że typowe V6 jest za szerokie do małej komory silnika kompaktów gdy ustawi się je poprzecznie, a R6 za długie więc wymyślono VR6.

Te świece to te przewody/cewki co widać, że prawie w rządku :)
adrianp., 2014-05-14, 17:41
@ qwerty

*LOL. Panowie, co Wy wypisujecie :D*

kto i w którym miejscu napisał coś nie tak?

nikt nie napisał, że Audi nie ma V6 / V8.
adrianp., 2014-05-14, 17:57
@ Spalacz

powodem dla V6 jest układ wydechowy :P

dla R6 oczywiście długość.
Krzesicki, 2014-05-14, 23:00
Tak, największym atutem obecnego Clio jest jego wygląd. Sam stał się moim faworytem kiedy przed rokiem szukałem samochodu do miasta dla żony. Zdecydowaliśmy się na najsłabszy silnik 1.2 16V i gdybym dzisiaj miał dokonać wyboru przezwyciężybym strach przed niesprawdzonym silnikiem z turbo i dorzuciłbym te kilka tysięcy do TCe. Owszem w mieście, gdzie Clio jeździ najwięcej, spisuje się dobrze, w trasie jednak jazda nim nie daje już tyle radości. 130 km/h to zdecydowanie prędkość maksymalna przy której silnik trzeba już przekrzykiwać i pojawiają się obawy, że zaraz się rozpadnie. Skrzynia biegów ma tak krótkie przełożenia, że czasami nawet w trakcie miejskiej jazdy aż chciało by się wrzucić 6-ty bieg. Mimo to Clio świetnie się prowadzi, jest wygodne i przyzwoicie wyposażone. Nie wiem tylko dlaczego Francuzi oferują w pełni automatyczne opuszczenie szyby kierowcy tylko w najdroższej wersji wyposażenia...
qwerty, 2014-05-15, 07:02
AAA, OK. Już widzę o co kaman. Dyskusja o silniku Corrado. To oczywiście VR6 z A3 albo TT, który nie ma nic wspólnego z V6 z A4 i większych.
, 2014-05-15, 10:47
@Krzesicki, ja to strachu przed turbo nie mam tylko przed dieslem z turbo w mieście :) i trzema cylindrami... auto miało by być tylko do jazdy w mieście albo sporadycznie poza ale w promieniu np. 50 km... te 1.2 by wystarczyło.

Nie jeździłem jeszcze tym autem, zostałem na koniec bo najsłabszy silnik ale i sprawa rozeszła się po kościach. Z drugiej strony parę miesięcy temu za takie same pieniądze (tj. ok. 50 tys. zł) towarzyszyłem zakupowi Megane z 1.6 benzyną bez turbo i sam już nie wiem co lepiej wybrać.
adrianp., 2014-05-15, 10:54
Mnie w Clio odpycha ten okropny kawał plastiku na drzwiach. oblecha :P

nie rozumiem też tej mody na plastiki o wysokim połysku. rysuje się to, a do tego nie można tego od tak umyć, tylko trzeba polerować, bo zacieki i przyschnięcia wyglądają paskudnie. a jak już wypolerowane, to każdy odcisk palca i pyłek kurzu na tym widać.
dzekoo, 2014-05-15, 12:10
Przejedź się VW Up! z ciekawości. Mi by do miasta wystarczył.
, 2014-05-15, 12:56
@dzekoo, UP jest za mały, ma mieć cztery drzwi i najlepiej trochę bagażnika...
qwerty, 2014-05-15, 20:05
Up! za mały? Jeździłeś? W środku jest tyle miejsca, co w Polo. Wykonanie niestety dwie klasy gorsze. Bagażnik mniejszy - na papierze niby OK, ale jest krótki i głęboki.
, 2014-05-15, 20:19
@qwerty, nie jeździłem, siedziałem tylko w ramach poczekalni w serwisie... nie ma 4 drzwi...
Kamil, 2014-05-16, 01:45
Co robiło tam to rozbite Scirocco?
, 2014-05-16, 15:55
@Kamil, Scirocco to reklama pomocy drogowej...
qwerty, 2014-05-16, 21:34
No fakt. up! nie ma czterech drzwi. W segmencie A raczej sedany nie idą ;)
Kult, 2014-05-20, 08:10
Jak to VW UP nie ma 4 drzwi?

zerkac mi tutaj np.
http://i.pinger.pl/pgr240/700c224700149d79535f5cbe/vw_up_5_door__8.jpg
, 2014-05-20, 15:01
@Kult, nie rozumiem, po co dwoje drzwi do przedniego fotela? :D
qwerty, 2014-05-20, 15:42
@Kult - nawet w linku masz 5_door. Nie ma czterodrzwiowego upa.
yedui, 2014-05-22, 00:07
Ej no, na targach była nieoznakowana insygnia jak i 159- strasznie styrana chyba 160tys miała ale wnętrze wyglądało gorzej niż passat po milionie km.
, 2014-05-22, 15:30
@yedui, gdzie się schowały? na zewnątrz stały? chciałem sobie je obejrzeć...
i love classic cars.., 2014-05-23, 00:13
Spalaczu szanowny. Kruger & Matz jako sprzęt dla audiofila ? I jeszcze taka tandetna zabudowa. To raczej dla *kaleki kochających dyskoteki*. Jak dawno temu raper z Kielc zapodawał.

Napisz komentarz

Autor *

Strona

Komentarz *