Na torze (140) | Na drodze (96) | W garażu (94) | Wydarzenia (66) | Poza autem (34) | Testy aut (20) | Karting (16) | Testy (14) |

Poznań Motor Show 2015

Poznań Motor Show 2015

Jedynie godzinny bieg po kilku halach targowych podczas Poznań Motor Show 2015. Miałem tylko tyle czasu po dojeździe na miejsce a przed pogaduszkami na temat Seata, blogowania i Facebooka.

Spotkanie mimo, że organizowane przez dział marketingu korporacji to fajnie i luźno było prowadzone. Prelegentem, choć to za poważnie brzmi, był Yuri Drabent który prowadzi agencję social media lubię.to. Dowiedziałem się kilka ciekawych rzeczy np. że takie Audi które ma na Facebooku 200 tys. fanów to jak wrzuci zdjęcie nowego A7 na wzgórzu o zachodzie słońca to z tych 200 tys. osób owe zdjęcie zobaczy raptem 1000 osób? może i mniej, może trochę więcej ale takie są te wartości, kawałek procenta. A aby oglądających było więcej to trzeba za to płacić i właśnie wszyscy płacą. Generalnie krążyliśmy w koło blogowania i trochę wychodzi na to, że jako blogerzy nie jesteśmy specjalnie na czasie. Może zbiorę to do kupy i opisze w oddzielnym materiale wnioski z tego spotkania. Dowiedziałem się też, że ludzie urodzeni w 95 roku mają już 20 lat! wiedzieliście o tym? :)

Co do Seata to ma się dobrze i ma się mieć coraz lepiej. Sprzedali w ubiegłym roku niemal połowę tego co VW czy Skoda a w bieżącym ma być jeszcze lepiej. Globalnie też idą w górę więc raczej nie zanosi się na rychłe bankructwo. Co do oferty modelowe to o ile dobrze zrozumiałem wszystkie modele będą miały coraz bardziej przypominać Leona czyli najpopularniejszego modelu w ofercie, modelu który się przyjął. A sam Leon ma być kojarzony z dużą mocą i osiągami. Jeżeli będę miał okazję pojeździć Leonem Cuprą więc wtedy więcej napiszę na ten temat.

Czas zacząć bieg! Na targach spotkałem się z Antymoto i Blogomotive który przyjechał Citroenem C5. A po targach pojechałem od razu do Kielc gdzie następnego dnia miałem rundę Superoes więc przez pół kraju taszczyłem sportowe opony na tylnej kanapie :)

Drift FWD!

Driftujące auta z napędem przedniej osi! ależ RWD traci na wartości :)



O co chodzi? o tylne opony a dokładniej o jakby gumowe nakładki na opony...



Maserati Ghibli

Dalej nijak nie rusza mnie takie Maserati... no fajne, Maserati, trójząb, ale jednak nie śni mi się po nocach, szkoda by mi było miejsca w garażu marzeń na to auto.

 na Poznań Motor Show 2015



Porsche Macan

Ej, jak bierzecie się za krytykę SUV, że to bezsensowne auta bo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego i inne takie dyrdymały to miejcie przed oczami np. takiego Macana a nie Toyotę RAV4, Tiguana czy Kaszkaja. Albo chociaż BMW X3 albo Audi Q5 z benzynowym 3-litrowcem. To są SUV jak i wiele innych jeszcze większych aut z silnikami V8 a nie jakieś pyrkawki które potocznie mianuje się SUV-ami i dziwi, że Skodą Fabią da się je objechać ze świateł.

 na Poznań Motor Show 2015



Mercedes-AMG GT

Fajny, jeździłbym, podoba mi się.

 na Poznań Motor Show 2015

 na Poznań Motor Show 2015

 na Poznań Motor Show 2015



Reklama też fajna...



BMW M3 i M4

Znowu nie wsiadłem do nowego M3 albo M4 choć teoretycznie natrafiała się okazja. Na wcześniejszych targach drzwi stały otworem ale zapomniałem a teraz były zamknięte bo zamknięte nawet mimo tego, że dojście do auto było strzeżone przez bramkarzy... że tak ich określę. Nie bo... coś tam, coś tam... nie.

 na Poznań Motor Show 2015



Audi RS6

Z RS6 było podobnie, też nie dało się wsiąść ale tutaj pamiętam, że "teraz nie, bo musi się podładować" tylko nie wiem co ale przynajmniej stało bez szklanej barierki i ochrony.

 na Poznań Motor Show 2015

 na Poznań Motor Show 2015



Zapamiętajcie wygląd tej kierownicy...

 na Poznań Motor Show 2015



Fajowe kierunkowskazy :)



Maserati GranCabrio

Na kabriolety patrzę jak Superman czyli widzę te wszystkie ciężkie wzmocnienia które muszą poprawiać sztywność nadwozia bez dachu i przez to auto jest cięższe i gorzej jedzie niż by mogło. Ale może to jest podobna sprawa jak np. z podsterownością w Audi RS5 w którym przeciętny kierownik nigdy nie dojedzie do momentu gdy auto faktycznie będzie płużyć bo na tor nie wybiera się a na drodze tym bardziej nie będzie możliwa taka jazda.

 na Poznań Motor Show 2015



Porsche 919 Hybrid

Czyli wyścigi Le Mans. Silnik spalinowy ma pojemność 2,0 i turbo, układ V4 (nie typowe R4).

 na Poznań Motor Show 2015



Skoda Superb

Brałbym tę Skodę zamiast Passata gdybym miał wybierać z tych dwóch. Chyba, że o czymś nie wiem i Passat bije na głowę tę Skodę pod jakimiś względami? zupełnie poważnie pytam, ktoś coś wie na ten temat?

 na Poznań Motor Show 2015



 na Poznań Motor Show 2015

Skoda Superb ma tylne tarcze wentylowane, ja mam jednolite ;(



BMW M235i

Może takie M235i byłoby w zupełności wystarczające a nie ma sensu napinać się na M3? szczególnie jeżeli chodzi nam po głowie też jazda po torze... tylko dlaczego salonowa wersja waży w katalogu 1550 kg?

 na Poznań Motor Show 2015



Chciałbym mieć takie świeże opony, pachnące nowością i kolorowym logo... bo z moich już pierwsze sznurki wystają a logo zupełnie wytarte. S9L czyli wyścigowy slick (są jeszcze rajdowe slicki) i mieszanka najtwardsza czyli na najwyższe temperatury. Co to za cypelek na klapie bagażnika?

 na Poznań Motor Show 2015



Mercedes A45 AMG

Daje radę to A45 czy nie daje? sam nie wiem jak patrzeć na ten samochód, tj. czy można dusić w podłogę czy trzeba się obchodzić jak z jajkiem?

 na Poznań Motor Show 2015



S2 NIKA

 na Poznań Motor Show 2015



VW Golf GTI

Nie kupujcie SUVów które nie wygrają sprintu ze świateł z takim GTI! Wtedy ten SUV nie jest prawdziwym SUVem.

 na Poznań Motor Show 2015



Audi Q7

Nowe Audi Q7 jest lżejsze o 325 kg od poprzedniej wersji. Nasuwa się zatem pytanie, jak można było wyprodukować poprzednią generację cięższą o 325 kg?!?! Przecież to 4 dorosłe osoby! Kto ma poprzednie Q7 ten teraz wie, że wsiadając sam do auta ma też zajęte wszystkie pozostałe miejsca i to dlatego 3.0 TDI nijak nie przypomina tego samego 3.0 TDI w A4 czy A6 którymi można niemal latać. Niby to oczywiste ale wiecie, mimo wszystko ten sam silnik więc są jakieś oczekiwania. Raz "ścigałem" się z Q7 4.2 TDI V8 jadąc pod górkę i ze zrywu od około 50 km/h i moje A4 2.0 TFSI zostawiało je w tyle. Mimo, że te Q7 ma milion momentu obrotowego i powinno w takich warunkach jedynie puścić dieslowskiego bąka i wystrzelić jak z procy.

 na Poznań Motor Show 2015



Michelin Pilot Super Sport

Na moje oko najfajniejsze drogowe opony. Kupiłem je raz, teraz kupiłem jeszcze raz. Oczywiście są lepsze na suchą nawierzchnię jak np. Michelin Pilot Cup 2 czyli te na których bije się rekordy okrążenia na Nurburgringu w tych Leonach, Megane czy Civic bo generalnie auto jak i opony powinny mieć homologację drogową jeżeli chce się tym chwalić w salonach, i te opony Pilot Cup mają, ale zarazem o wiele gorzej sprawują się na mokrej nawierzchni oraz gdy nie są dogrzane na suchej czyli ciężko nimi jeździć na co dzień.

 na Poznań Motor Show 2015



Myślałem, że to fabryczny kolorowy nadruk na oponie co jak dla mnie byłoby fajnym motorsportowym akcentem ale jednak to tylko targowa naklejka, szkoda...

 na Poznań Motor Show 2015



Niech pani uważa! jakiś grubas za panią idzie!

 na Poznań Motor Show 2015



Skoda Octavia RS

Pamiętacie tę kierownicę z Audi RS6 z poprzedniego zdjęcia? no, normalnie taka sama jest w Skodzie Octavii RS!

 na Poznań Motor Show 2015



Takie same przetłoczenia, taka sama pikowana skóra, zmienić tylko logo, inny kształt klaksonu, przyciski troszkę inaczej i normalnie Audi może się pod nią podpisać!

Swoją drogą to w ostatnich 5 latach mocno poszło w górę wykończenie aut tzw. nie-premium. Nie mówią tutaj tylko o VW i Skodzie w zestawianiu z Audi ale tak generalnie. Np. opcjonalne skórzane fotele w "niższych" autach zawsze kojarzyły mi się z tandetną eko-skórą za którą nie warto dopłacać nawet tysiaka bo po prostu nie jest to wiele warte a w przypadku aut "wyższych" skóra była rewelacyjna ale zarazem horrendalnie droga. A teraz naprawdę sporo elementów z owych "niższych" aut można śmiało przeszczepiać do "wyższych" i nikt nie uzna, że jest coś nie tak.

 na Poznań Motor Show 2015



Mercedes 63 AMG

Jakoś tam mi umyka z głowy ten Mercedes jeżeli myślę na temat jak najbardziej efektywnych aut. Jak mocne RWD to M3, jak 4x4 to Audi a ten Mercedes mimo dopisku AMG jakoś tak poza uwagą. Z drugiej strony jest sporo osób które "tylko Mercedes" a M czy RS uznają za auta jakby pospolite, może za bardzo wulgarne?

AMG to jak Ronaldo w garniturze odbierający statuetkę dla najlepszego piłkarza a M czy RS to co prawda ten sam Ronaldo ale spocony i w dresie po treningu.

 na Poznań Motor Show 2015



Seat Leon Cupra ST

ST czyli kombi a Cupra czyli 265 czy 280 KM w owym kombi. Po dyskusji na temat Seata okazało się, że jednak ta marka ma się coraz lepiej i nie zamierza w końcu umrzeć. Mnie specjalnie nie rusza i gdyby jednak miała zbankrutować to nijak bym tego nie zauważył.

 na Poznań Motor Show 2015



Citroen C5

Citroen C5 czyli samochód którym przyjechał Blogomotive do Poznania i którym woził się testowo jako autem które zostało wybrane tegorocznym Ulubionym Autem Blogosfery pokonując takie auta jak Alfę 4C, Ghibli, GT-R, nową C klasę czy GT86.

No więc, cechą charakterystyczną tego Citroena jest bujające się zawieszenie dla którego powinno się kupować to auto. No więc, ciekawie jedzie się, nawet fajnie buja ale tak na dłuższą metę nie dałbym rady. Może za bardzo jestem przyzwyczajony do swojego dość sztywnego zawieszenia i jak co kilometr nie telepnie mnie na dziurze to nie czuję, że jadę. Może jednak za bardzo się to auto buja bo przy ruszaniu maska tak idzie w górę, że strach jest o tylny zderzak czy przypadkiem nie przyszoruje o asfalt, to samo z klękaniem przy hamowaniu, czy nie zaryjemy tym długim przednim zwisem? ;) Trochę to jakby stan gdy w tradycyjnym zawieszeniu są już spartolone amortyzatory i po zatrzymaniu nadwozie jeszcze zabuja się dwa razy do przodu i do tyłu zanim stanie w bezruchu.

 na Poznań Motor Show 2015



Arrinera Hussarya

Na koniec Arrinera Hussarya w wersji pt. test car. Jakby to ująć... nic tutaj nie trzyma się kupy. Nie chodzi o to, że to taki porządnie zrobiony ulep z całkiem niezłymi spasowaniami, dość dobrze oklejony, ma nity i wkręty też po kolor. Koledzy z torowych pojeżdżawek mogą czuć się zawstydzeni ze swoimi sprejami, trytkami, taśmami, surowymi spawami czy szpachlami. Innymi słowy, przy Arrinerze odwalono kawał zupełnie nieistotnej roboty jak na owy test car bo nijak nie można powiedzieć, że jest to wersja torowa a co najwyżej stała ona w tej samej hali co faktyczna wyścigówka Maserati GranTurismo.

 na Poznań Motor Show 2015



Nie chcę za bardzo zestawiać tych aut ze sobą bo nie jest to zasadne i nie ma sensu ale po prostu owa Arrinera wygląda mi na wciskanie ściemy. Jak owa Arrinera to faktycznie test car który był sprawdzany na zamkniętym obiekcie to przecież takie auto ładuje się na lawetę i wiezie prosto na targi a nie przykleja spojler, okleja całe auto nową folią co ostatecznie wygląda na atrapę.

Do niczego mi ta Arrienera nie jest podobna. Gotowej czy torowej wersji też to nijak nie przypomina (po co ten spojler? komicznie to wygląda), mimo wszystko na ulepa jest zbyt dokładnie zrobiona. Na test car czyli coś co jeździło i faktycznie było testowane to też nie wygląda z zewnątrz więc co to jest? po trochu wszystkiego na raz i wychodzi tylko coś co nadaje się na pokazanie na targach. Pewne jest tylko to, że wcześniej owa Hussarya przypominała kanciaste Lamborghini a teraz już opływowe Ferrari.

 na Poznań Motor Show 2015



Fajną sprawą są te wszystkie spojlery, owiewki, dyfuzory i takie aerodynamiczne klimaty. Gdym miał jakieś typowe auto na tor to poszedłbym w aerodynamikę i rzeźbił auto pod tym kątem.

 na Poznań Motor Show 2015



* * *

Koniec.

Komentarze (34) skocz na koniec

Joseph, 2015-04-16, 22:59
Pytanie za 100 punktów... w tym Citroenie środkowa część kierownicy jest stała, czy całość tak niesymetrycznie zaprojektowana?
Ciężko ocenić po zdjęciu czy koła są skręcone ;/
qwerty, 2015-04-17, 00:49
Konkluzja po przeczytaniu tej relacji jedna - Spalaczowe A4 jest wciąż doskonałe w każdym calu - jego standardowy zawias przebija pneumatykę a wysilone 2.0TFSI pokonuje mocne V8.
Coś zapomniałem?
A tak - dopiero S4 mają z tyłu wentylowane hamulce. A Superb jak widać nie musiał być usportowiony by je dostać.
No ale pewnie są gorsze od tych litych, montowanych w seryjnych A4...

A45 nie daje rady. Ryje przodem.
, 2015-04-17, 09:21
@Joseph, tak, środkowa część jest nieruchoma... to ta słynna francuska ekstrawagancja :)

@qwerty, zawsze staram się przemycać takie pochwały na temat mojego A4, nie mogę tego pisać wprost bo wyjdzie żałośnie więc zawsze wymyślam takie porównania i inne przykłady jak z tym V8 i pneumatyką żen niby piszę o innym aucie a tak naprawdę o swoim :D

mierzyłem temperaturę moich litych tylnych tarcz na koniec próby na torze w Kielcach (ok. 3 km) i najwięcej miały około 250 stopni... na dłuższej próbie mogą mieć sporo więcej więc jak najbardziej przydałyby mi się te wentylowane tarcze :) od jednej osoby, która przerabiała temat słyszałem, że wbrew pozorom te tylne tarcze *robią robotę* mimo, ze zwykle nie przywiązuje się do nich wagi a poprawia zwykle przednie...
chazzz, 2015-04-17, 09:52
Ten zaworek z tyłu BMW M235i to może jest pneumatyka do podnoszenia auta w pit-lane (czyli podnośniki są w podwoziu zamontowane)?
radosuaf, 2015-04-17, 13:00
1. Ten *drift* wygląda jak moje próby jeżdżenia po TP na 8-letnich styranych całorocznych oponach podczas deszczu w RWD - czyli wujowo :).
2. Ghibli - no nie jest to QP, ale nadal Widelec. Pożądam. Byle nie w dieslu.
3. A tu nie chodzi o to, że za cenę takiego Macana można mieć np. BMW 335i xDrive Touring i jeszcze starczy na Dustera 4x4, a takie kombo będzie lepsze w każdych warunkach? :)
4. A45 - nie wiem, jak jeździ, ale brzmi GENIALNIE, nawet jeśli wtryskuje benzynę w wydech, żeby to zrobić. Aj dont ker.
5. Hydro - w końcu muszę się kiedyś przejechać...
Tk, 2015-04-17, 13:17
Trochę przesadziłeś z tym tiguanem wrzucając go do worka z rav4 i kaszkajem. Tiguan od początku jest w wersji 2.0 TSI 200 km a teraz 210 km co ze skrzynia Dsg daje mu 7.3 s do setki. kaszkaj i rav4 ledwo schodzą poniżej 10 s. Oczywiście mowię o najmocniejszych wersjach. Tylko nie mów ze myślałeś o wersji 1.4. A4 z 1.4 tez bym objechal skoda :)
radosuaf, 2015-04-17, 14:05
Tiguan to jest zdaje się crossover, a nie SUV - przecież to jest wielkości Golfa.
, 2015-04-17, 14:24
@radosuaf,
1. z jednej stroni ni to drift ale z drugiej ni piłowanie na ręcznym... coś pomiędzy ;)
3. tak to chyba nie działa... po co komuś zainteresowanemu SUV Porsche miałoby być kombi BMW oraz Duster? jakby chciał Dustera to kupiłby sobie jakieś Jeepa czy coś co daje radę w terenie a jakby chciał BMW to pewnie jeździłby czymś pokroju 6 CG albo po prostu X3 3.0 :) a jak już ma być X3 3.0 a stać na Macana to nie wiem po co kupować X3 :)
4. nawet nie wiedziałem o tym wtrysku paliwa w wydech, mogliby od razu zrobić podtrzymanie turbo to przynajmniej byłby jakiś pożytek z wyższego spalania :)
5. da się to lubić... żadne to moje odkrycie ;) ale chyba rozumiem co ludzie w tym widzą, ma to swój sens i jakieś jest więc nie dziwię się, że ma to tyle fanów...

@Tk, co racja to racja, ale te 2.0 TSI to max. w tym Tuguanie i wg moich kryteriów ciągle nie łapie się do bycia SUV :) w X3 czy Q5 jest ten benzyniak 3.0 co już spełnia minima :)
na szczęście nie ma jeszcze A4 z 1.4 TFSI i mam nadzieję, że się nie pojawi w nowej generacji... jak się pojawi to będzie to znaczyło, że A4 kończy się ;) 1.4 montowane są poprzecznie więc może nie będzie im się chciało dostosowywać wszystkiego do tego 1.4 i może kolejny raz oprze się temu pojemnościowemu downsizingowi :) choć w 3er dają wzdłużne 1.6 więc nie wiadomo :(
radosuaf, 2015-04-17, 14:45
@Spalacz:
No jasne, że to tak nie działa, bo jak ktoś chce SUV-a, to kupi SUV-a, ale Sports będzie na pewno większe w 335i niż w Macanie, a Utility będzie większe w Dusterze. SUVy mają swój rynek i są ludzie, którzy to kupują, ale sama idea samochodu jest bez sensu :D.
radosuaf, 2015-04-17, 14:46
Aaaaa, a Duster to (podobno, nie interesuję się tym segmentem w ogóle) tak naprawdę X-Trail i mocno daje radę w terenie, pewnie lepiej niż wszystkie Jeepy razem wzięte :).
Tk, 2015-04-17, 14:47
Radosuaf - nie przesadzaj z ta wielkością golfa, ze jest zbudowany na płycie podłogowej golfa to nie znaczy ze jest mały. Mały to jest tylko bagażnik jak na takie auto. W takim razie Touran to nie VAN tylko golf kombi bo to ta sama płyta co w golfie.
qwerty, 2015-04-18, 12:14
A jak już ma być X3 3.0 a stać na Macana to nie wiem po co kupować X3 :) - bo wygląda ładniej od Macana, na którego zewnętrze brakło pomysłu?
, 2015-04-18, 18:30
Porsche to Porsche ;)
K.K, 2015-04-19, 10:16
Pani z BMW pokazala Ci *palec* ? ;)
, 2015-04-19, 10:21
@K.K, o w morde.. rzeczywiście :)

ps. mam nadzieję, że to przypadek ;) bo tylko przechodziłem, pstrykałem zdjęcie i poszedłem, żadnego tam celowania obiektywem, itp... nawet nie mam wizjera w aparacie...

może tą kobiecą intuicją wyczuła, że chcę skrytykować to M3 i takiego wała hejterom :)
Leniwiec Gniewomir, 2015-04-19, 11:05
A ja uwielbiam to bujanie. U-WIEL-BIAM. I np. dlatego pod względem zawiasu u mnie jest Hydrocitro > starsze Mercedesy i Peugeot 406 > Lexus GS 300 i Cytryny z belką na drążkach z tyłu > reszta świata. Oczywiście z tych, którymi jeździłem.
Bartek, 2015-04-19, 12:06
Fajna relacja:) Ciekawi mnie już jakiś czas ta Arrinera- o co w tym wszystkim chodzi? Ściema na wyciągnięcie kasy?
Pat, 2015-04-19, 12:25
A czy najmocniejszy subaru Forester to już SUV? Niby 2.0 benza ale 240Km przy 1 , 6 tony, nieco ponad 6s 0-100 :>
, 2015-04-19, 12:31
@Bartek, Nie wiem ale te e-maile rozsyłane na przypadkowe skrzynki (nijak nie związane z motoryzacją) zachęcające do inwestycji na 9,5 proc. to nie wyglądają zbyt poważnie.

@Pat, nie, za dobrze będzie sobie radził w terenie ;) za bardzo *roboczy* będzie :) SUVa musi być szkoda wjeżdżać w teren i wkładać bo bagażnika coś innego niż czyste walizki, musi mieć błyszczące felgi i niski profil, super wykończony, skóra i bajery i mieć ten mocny silnik :)
Dominik, 2015-04-19, 13:35
Do tej żółtej(?) bety M4 dało się wsiąść :)
, 2015-04-19, 15:19
No raczej się nie dało jak ja byłem inaczej bym wsiadł :) pytałem czy mogą otworzyć i nie mogli.
To, że nie ma zaspawanych drzwi i da się do niego fizycznie wsiąść to wierzę :)
Dominik, 2015-04-19, 16:57
No chyba, że tak stawiasz sprawę. Zamknięte na kluczyk i już się nie da. Nie przygotowałeś się :)
Peter - Moto Soul, 2015-04-19, 18:45
To na targach nie spędziłeś za dużo czasu:) Szkoda bo było sporo więcej do dogłębnego oglądania.

Pytanko o warsztaty blogowe. Czy poza informacjami o niskich zasięgach oraz tym, że rocznik 95 ma już 20 lat była część praktyczna dla blogerów?
, 2015-04-19, 18:59
@Dominik, nie wiem co można było więcej zrobić w sytuacji gdy w dniu targów otwartym dla publiczności auta są pozamykane a na pytanie czy mogą otworzyć drzwi dają jakąś spławiającą odpowiedź, że nie... ani mi łaski nie robią, że otworzą drzwi, ani ja jako zwykły odwiedzający łaskim im nie robię, że sobie posiedzę w aucie... przecież nie będę się odpowiednio *przygotowywał* (cokolwiek to ma znaczyć) do tego aby wsiąść do BMW na targach ;) hehe...

@Peter, tak, było dużo gadania z obu stron, mi się podobało, mam zamiar kilka informacji sprawdzić w praktyce... jeżeli chodzi Ci o jakąś głębszą analizę poszczególnych blogów to było to zrobione mocno po łebkach więc takich konkretnych wskazówek czy informacji dla każdego bloga z osobna nie było...
qwerty, 2015-04-19, 20:41
Spalacz: czułem, że Twoja relacja jest tendencyjna i ma między wierszami udowadniać, że A4 jest uber alles... :P
A brak info o nowym Jagu XE podchodzi mi już pod cenzurę!

http://moto.onet.pl/jaguar-xe-motor-show-poznan-2015/836sf9

http://www.motorshow.pl/pl/news/nowy_jaguar_xe_premiera_motor_show/

Auto wygląda rewelacyjnie, dane techniczne też ma obiecujące. Audi, BMW i Merc mogą mu buty czyścić.
, 2015-04-19, 21:08
Niestety większość premier pominąłem, tego Jaguara to w ogóle nie pamiętam gdzie stoisko było, i wiele wiele innych aut ;(
qwerty, 2015-04-20, 00:27
Ja rozumiem olać motocykle czy miejskie auta pokroju Opla Adama, ale żeby pominąć tego Jaga o którym od dawna media trąbią, że zagrozi Świętej Trójcy, a ściślej to 3-er, C-classe no i A4, to jest to dla mnie niepojęte!
Nieładnie... ;)
dapo, 2015-04-20, 15:33
Też byłem i też niestety nie dane mi było obejrzeć żadnego BMW tak jak bym chciał. Ja byłem w niedzielę i jak doszedłem to stoiska BMW to było ludziuf jak mruwkuf a to była już 4 lub nawet 5 godzina mojej wędrówki więc nie miałem już siły czekać na swoją kolej. Poza tym nie było i tak 4 GC ani 118 a tylko te dwa modele mnie obecnie interesują jako potencjalny przyszły zakup. Generalnie wszystkie popularne marki obecnie są słabo wykończone, taki plastik - fantastik. Nie idzie to w dobrym kierunku.
Ramox, 2015-04-22, 12:18
*Drift FWD* - Spalacza krucjaty ciąg dalszy :D
Karol 3,8 GT, 2015-04-23, 21:57
Jakim aparatem robi się tak fajne foty ?
, 2015-04-23, 22:08
Sony NEX5 przy czym są też trochę *tuningowane* przed komputerem :)
A i przypomniałeś mi, że nie wziąłem jaśniejszego obiektywu do robienia zdjęć w hali i innych miejscach gdzie jest mniej światła :(

tutaj więcej o fotografowaniu na blogu:
http://www.spalacz.pl/staloogniskowe-lubelskie-klasyki-noca - trochę o aparacie...
http://www.spalacz.pl/fotograficzny-pojedynek-na-torze-w-lublinie
http://www.spalacz.pl/pstrykniecie-to-dopiero-poczatek-czyli-konkurs-retuszu-zdjec
http://www.spalacz.pl/lubelskie-klasyki-letnia-noca-2014 - zdjęcia po zmroku
Jacek, 2015-04-30, 21:43
Tesla super autko, kto widział ten wie
, 2015-04-30, 22:07
Teslę to ja już 100 razy widziałem, przyjechać bym się chciał a nie paczać kolejny raz :)
Miecio, 2015-05-16, 11:00
Fajny ten blog. Prawie tak jak *historia z kołem w tle*.

Napisz komentarz

Autor *

Strona

Komentarz *