Wörthersee 2013 cd...
2013-06-16|Wydarzenia|Komentarze: 2
Ostatnia partia zdjęć ze zlotu fanów VAG Wörthersee 2013. Wcześniejsze kilkanaście partii obok na blogu...
Ceramiczne hamulce... kosztują majątek, ale chyba są warte swojej ceny...
...zapadka w wydechu w Audi RS5 odpowiedzialna za jego lepsze, agresywne brzmienie... co by nie powiedzieć to jest to lepsze niż dźwięk z głośników ;)
...karbonowa doklejka na felgę, tarcze hamulcowe o falowanym obrysie zmniejszające masę i zaciski AMG w Audi RS3... po co te zaciski AMG?
...karbonowy silnik powyższego RS3, ładnie to wygląda...
...dla porównania ten sam silnik w RS Q3...
...central-lock w feldze OZ... fajne to, pit-stop ze zmianą kół można zrobić w kilka minut zamiast 25 które teraz muszę poświęcać...
...opony Vredestein Ultra Sessanto z bieżnikiem ryjącym beret... nie wytrzymałbym psychicznie jazdy na takich oponach, ponoć poprawnie założonych, ale na chłopski rozum jednak coś tutaj nie pasuje...
...opony te są potwierdzeniem na to jak producenci opon robią nas w balona zapewniając, że ich skomplikowany bieżnik, z różnymi tam nacięciami, rowkami, kanalikami jest idealny do odprowadzania wody, zabezpiecza przed aquaplaningiem i generalnie działa cuda na suchej, mokrej, każdej nawierzchni a okazuje się, że nie ma żadnej różnicy w którą stronę kręci się Vredestein Ultra Sessanto, opona tzw. premium, bo tak samo dobrze trzyma się na mokrej i suchej nawierzchni... jeżeli przy takim "kierunkowym" bieżniku na całej oponie nie ma znaczenia w którą stronę kręci się koło no to jak wierzyć w to, że jakieś tam drobne nacięcia mają znaczenie?
...instalacja air-ride, czyli tuningowego zawieszenia pneumatycznego... podstawowe wyposażenie dodatkowe na Wörthersee ;)
...kilka centymetrów w górę, kilka w dół... szał ;)
...Audi S7 niemal szurające progami po asfalcie...
...spojler w górę...
...niemal wszystkie R8 z V10...
...za zachodnią granicą felgi BBS pasują też do VAG, u nas tylko do BWM...
...kilka BMW też się trafiło na Wörthersee... pewnie na trolling przyjechali :)
...i Clio Sport...
...R8 V10 MTM...
...co lepsze, żółte R8 czy zielone 911? czarny Mercedes...
...konkurs! rozszyfruj napis!
...jakiś szybki i wściekły...
...pstryknięcia uliczne...
...zlotowa stacja benzynowa...
...zlotowe Audi...
...trochę słabe to...
...to też niezbyt...
...i to...
...prawie jak Maserati...
...tutaj po zamontowaniu nowego grilla zostało stare logo i szkoda było je wyrzucić, więc doklejono tam gdzie było miejsce......no ale silnik już ładnie opakowany...
...MTM... jakiś taki średni ten zderzak z wydechem...
...jedno z Audi Q5 którym przyjechaliśmy na Wörthersee 2013... więcej o Q5 w materiale podróż testowa Audi Q5 3.0 TFSI i 2.0 TDI...
...dziękuję głupia kozo...
Czytaj także
Komentarze (2) skocz na koniec
tak, w autach z 4x4 jakby nie był przenoszony napęd płuży przód w zakrętach, przy czym z mojego skromnego amatorskiego doświadczenia wynika, że jest to przede wszystkim teoretyczny problem bo aby przód płużył w zakrętach to trzeba w tych zakrętach mocno przyspieszać...